Pages

Subscribe:

Saturday, February 19, 2011

Dan bila cuti pun tiba

Entry ni dh diperam ala-ala jeruk petai.. entry cuti ry cina.. Dan bila cuti pun tiba..maka hati dan kaki gatal nk berjalan2.. tp lebih kepada hati la sbnrnnye..sbb kalau hati x kate ape2..mst kaki pun x turut gatal kan... ape2 lah..yg sebetulnye aku mmg suke berjalan..haha so mari kite pergi ke cerite seterus nye..erk.. td tu crite ke?? baiklah..aku akn cerita secra random..sbb bnyk tempat aku pg spnjg 5 hr cuti.. Aku blk kg smpg ompek hr khamis.. aku n family mentua jalan2 kt ban pecah.. dekat je ngn rumah my MIL ade la dlm 15 mnt ms perjalanan.. Smpai je kt sane punye la ramai org... Cina la paling ramai..smbut ry kt pantai gamaknye.. Mmg cntik sgt pemandangan kt situ... dpt plak tgk matahari terbenam.. so sweet..mari lihat gambar dibawah..

 matahari terbenam
family..yg baju merah tu feveret pocoyo..tp die sebut kokoyo..comel



next station aku g kenduri kawen ank spupu aku..kt pusing.. ank spupu aku ni mude stahun dr aku.. kawen ngn org bandar meru raye.. heheh dekattt je ngn umah aku.. dan skali lg..mari lihat gambar..



.

lastt skali.. untuk aktiviti 3 hr dua mlm kite ni   kami pg melawat gunug lang..walaupun dh tau x best.. haha tp mr naruto x pnh pg.. kesian... lalu kami pun pegi la.. x lame pun dok sane x smpai stengah jam rasenye.. haha punye la boring.. erm.. mari layan gmbr kawan2.. jgn muntah tgk gmbr kami ni sudah la..hahaha dh mcm ala2 pre wedding plak dh..kahkahkah..

No comments:

Post a Comment