Pages

Subscribe:

Wednesday, February 2, 2011

2 bulan sudah

Kejap betul masa berlalu..sedar x sedar dh dua bulan  riyadh pergi..rindunye nk rs die kick2 lg.. aku dh start keje blk hr isnin br2 ni..hr ahad sblm tu..ht aku berdebar2 nk g keje..mcm2 aku pk (slalu sgt pk negatif) aku pk takut terlajak tido..pastu aku takot x leh buat keje..yela aku rs spnjg aku cuti ni mmg aku x pk lgsung pasal keje..keje ape yg aku wt last sblm cuti ritu pun aku x ingt..aku mls nk ingt sbnrnye..nnt buatkan aku tringt2 kngan sodeh tu...so pg tu aku  g je keje..wt mcm x de pape berlaku.. staff2 poli ramai tegur supaya aku tabah n sbr.. aku sengih je.. dlm hati.. makin diorg ckp suh tabah n sbr.. makin mnjd2 plak rs sedih nye..ape ke hee (kate org perok) mula la syaitan tu ganggu iman aku supaya x redha.. ya Allah tabahkan hatiku... Masuk je opis bnyk betul keje kene setle.. tp x pe at least leh mmbz kan dr tnpa memikirkan perkara2 sodeh..


“Apa yg kita pikir baik buat kita..blom tentu itu baik menurut Allah, tetapi apa yg sudah Allah berikan pada kita..itu sudah pasti baik untuk kita” Rahsia Allah swt..

No comments:

Post a Comment