Pages

Subscribe:

Saturday, February 19, 2011

barangmu barangku jua

kuih talam, kuih kasturi,masak kuih diats peti, ape nk jd dgn org zaman skrg ni,makin lama makin x sdr diri.. berpantun la konon..aku x de ms nk berpantun hr ni ye.. tgh bengang tahap gaban ni.. bukan nk berkire bukan mengungkit..tp kemarahan gua dh membukit.. dh penat bersabar.. bukan skali tp dh berkali die buat perangai mcm ni...x reti nk hormat org langsung.. benganggg..bengangg..dah slh x reti nk mntk mangap.. aku plak yg dikatakan berkire n mengungkit... 'main sound je' katenye..ewah ewah.. engkau yg main ambik brg org x kire plak ye... dh la ambik.. pastu menipu plak.. haddoiii sabarrr sabarrrr...alasan TERambik dan x smpt pulang blk mmg sgt2 x logik...ms ko posing pakai brg aku smpt plak ye.. sabarrr lagi fairuz..sabarrr... kalau die kate nk pnjm pun aku x mrh.. ni main ambik x bg tau.. mmg x tau malu betoi blh plak posing pakai brg aku..siap posing wehhh.. brg tu x mhl pun..rm30 hengget je..dh lusuh plak tu.. tp hati aku sakittt..bukan skali dh bnyk kali... x patut..sgt2 x patut kalau main rembat je brg org lain kan... dulu dia pnh buat skali..aku diam je.. mls kecoh2 stakat brg RM10 ape lah sgt..tp nmpk nye bile aku wt diam..makin menjadi2 plak prangai die.. seperti membuat slogan sndiri "barangku barangmu jua" x dapat la jep...
Kesabaran aku dh sampai limitnya.. bukan stakat ambik brg je.. leh plak masuk bilik tido aku sesuka hati jiran tetangge die... aku sbrrrr lg... tp hr ni kesabaran sudah pecah... ni la antara species manusia yg aku x brape nk suke... x reti nk hormat hak org lain... manusia yg sesuka hati mrh2 org ats keslhan sendiri..pastu cool blk dgn harapan org yg dimarahi td akan cool juge..hahaha x dapek la jep....

No comments:

Post a Comment