Pages

Subscribe:

Monday, January 3, 2011

Lin Dan VS Tiger Wood

Letih betul otak aku wt SKT ni.. bukan letih ape.. letih memerah otak.. sebab data2 pasal keje sume aku tulis dalam dairy book n buku tu pulak tertggl kt ofis.Aku pulak cuti secara tetibe je.. lgsung x ingt ape last keje yg aku buat.. haddooi.Aku tanye Mr Naruto (merangkap husband gue lah..dh tu suke sgt bace buku naruto kan dh dpt nama).. banggg....  buat cm aksi manja sket..miow..miow.. heh tu kucing gatal bukan manja... grrrrr!!! aku tanye la Mr Naruto kot2 la die ingt keje2 aku.. sbb aku slalu jgk citer kat die..hehe kate Mr Naruto plak ce cube selawat 3 kali.. istifar bnyk2 tarik nafas... ha hambik..kan dh kene tarbiah... alhamdulillah ingt jgk la sket2.. dan hampir siap SKT aku akhirnya.. Mlm ni Mr Naruto x de..g main golf plak...sabo jela.. ptg td main badminton mlm g men golf plak...balik rumah main masak2  plak..eh x yg tu aku tipu..nsb baik aku dok umah mak aku x de la boring sgt bile Mr Naruto g bersukan.. leh la aku bergosip2 sket ngn mak.. hahaha esok dh nak blk rumah sndiri.... daaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment